Co to jest?

  • Rolowanie możemy nazwać automasażem mięśniowo – powięziowym.
  • Używane są do tego specjalne wałki o różnym stopniu twardości, strukturze i rodzaju. Nie wymaga sporego nakładu czasu, bowiem czas trwania ćwiczenia z wałkiem dla jednej partii mięśni nie powinien przekraczać 3 min. Rolować możemy wszystkie mięśnie. Zaleca się omijanie stref podkolanowych, kości i części ciała gdzie nerwy są blisko skóry, ponieważ można je uszkodzić.

Dla kogo?

  • Dla wszystkich dla których prawidłowe funkcjonowanie organizmu jest ważne;
  • Dla osób ćwiczących, uczęszczających regularnie na zajęcia fitness lub inne treningi;
  • Dla osób, które czują spięcia lub różnego rodzaje bóle (np. kolan, pleców);
  • Dla sportowców a także dla amatorów i osób uprawiających sport rekreacyjnie.

Co daje?

  • Rozluźnia mięśnie;
  • Rozluźnia punkty spustowe, które powodują spięcia całych łańcuchów mięśniowych;
  • Mocniej wpływa na powięź otulającą mięśnie niż w przypadku zwykłego rozciągana;
  • Może być traktowane jako rozgrzewka mięśni przed treningiem.

Rolowanie jest możliwe w studio Fit4Fun po każdych zajęciach/treningach w ramach wykupionego karnetu!

Handsome Athletic Young Man Doing Side Planking with Foam Roller on his Thigh.
Fotolia_100847481_Subscription_Monthly_M
roll